Moje słodkie pomysły na desery

Just another weblog

Pomysł na: prezenty dla firm

prezenty dla firm
Prezenty firmowe to dla wielu osób nie lada orzech do zgryzienia. Pomysłów jest mnóstwo – wiele z nich jest już oklepanych, przez co nasza firma nie będzie się za bardzo wyróżniać na rynku, co nie będzie dobrym zabiegiem marketingowym. Skoro jest tyle oklepanych schematów na prezenty dla firm – to co mamy wybrać, żeby być oryginalnym? Nie jest to problemem – poniżej przedstawię Wam ciekawe pomysły na upominki firmowe.

Personalizowane prezenty dla firm są najoryginalniejsze

Nie ma co inwestować w prezent firmowy, który nie posiada żadnej możliwości personalizacji. Co nam z tego, że damy klientowi jakąś czekoladkę czy długopis, skoro nie będzie się to niczym wyróżniało od praktyk innych firm? Prezent od naszej firmy dla odbiorców musi być personalizowany – to jest podstawa. Najlepszą możliwość personalizacji oferują moim zdaniem czekoladki – ze względu na to, że można w ich przypadku spersonalizować samą czekoladkę, opakowanie jak i oba.

Dlaczego akurat czekoladki

Czekoladki, ze wszystkich prezentów dla firm oferują najlepszy przelicznik cena:jakość, jeśli chodzi o ich możliwość personalizacji i samo działanie jako reklama naszej firmy. W cenie belgijskich czekoladek firmowych o wysokiej jakości możemy kupić tandetne powerbanki czy inne długopisy z naszym logo – a tu nie chodzi o to, by po prostu dawać coś klientowi z naszym logo. Tu chodzi o to, by dawać klientowi coś, co będzie symbolizowało wysoką jakość naszej firmy, do czego czekoladki nadadzą się doskonale.

A na przykład bombonierki?

Super pomysł, ale niestety ciężki w wykonaniu. Bombonierki są świetne jeśli chodzi o nawiązywanie dobrych relacji z ważnym dla nas klientem, lub z innymi firmami – ale jako zwykłe prezenty firmowe dla wszystkich są po prostu za drogie. O wiele lepiej jest zamówić bardzo dużo czekoladek z logo, i nawet rozdawać ich po kilka. Takie coś i tak jest dużo lepsze niż inne prezenty dla firm – a dodatkowo będzie znacznie tańsze, dzięki czemu nie będziemy musieli przeznaczać bardzo dużego budżetu na kampanie reklamową.